donderdag 20 september 2012

En weer 4 huizen

De dag van vandaag begon met een bezoek aan de huisarts, toen de apotheek en daarna de fysiotherapeut. Een volle ochtend dus en daarna langs bij mijn vader en moeder. Weer lekker bijgepraat met mijn broer en toen aan de slag met een paar bestellingen die haast hadden. Samen met Lennart alles gesneden en verpakt en toen weggebracht en een paar boodschapjes gedaan, gezellig om dat eens samen met je zoon te kunnen doen.

Vanavond weer aan de huizenbouw, er zijn er weer 4 bijgekomen!


Het laatste huis met dat leuke gekregen lapje waar ik het gisteren over had, huis nummer 257 met een mol voor het raam. Die is zeker de weg kwijt ;-)!!


Een blauw huis met jongetje voor het raam bij huis 258.


En een warm huisje voor deze hond in huis 259.


En huis 260 heeft een ruiter te paard! Ik schiet weer lekker op zo, hopenlijk krijg ik morgenavond weer de kans om tv te kijken en weer te bouwen, maar je weet het nooit!
Tot morgen,
Marina.

1 opmerking:

  1. ik weet nu waarom ik niet meer aan huizenbouwen toekom: dinsdag een leuk lapje bij jou gekocht met autootjes ed, dat gecombineerd met blauwe en rode lapjes die ik nog had en nu een stoere top klaar voor een ledikantje. Soms gaat alles zo lekker, het lijkt soms wel af de lapjes op z'n plaats vallen... maar ik ga echt (!) weer huizen bouwen
    groetjes Atie

    BeantwoordenVerwijderen