dinsdag 4 september 2012

En de winnaar is .....

De winnaar van de kadobon van deze maand is reaktie nummer 6 en dat is HELMA !!!!
Helma ik weet dat je nu op Texel bent, maar gefeliciteerd! En ik zie je a.s. zaterdag op de workshop Werkeiland volgens mij, dus die kadobon zal wel opkomen!!!

De andere dames, sorry! Probeer het volgende maand gewoon weer, want de winkans is stukken groter dan enig andere loterij en nog gratis ook!!!!

Natuurlijk heb ik vanavond weer gebouwd en heb ik weer 2 nieuwe huizen.


Het huis van vandaag (247) is een echt LILA huis met een koe erin. Zou die koe soms een Milka koe willen worden en is ze daarom in dat lila huis gaan wonen???


En mijn inhaalhuis van vandaag (189) is een mooi herfstig huisje met een mand vol bessen voor het raam, vast net geplukt. Misschien zijn het wel japanse wijnbessen, zoals die bij de winkel ook groeien (in de tuin van onze buren), die mogen wij ook eten als ze aan onze kant hangen en die zijn zo lekker ;-)
Ik moet nu nog 25 huizen inhalen en dan ben ik weer helemaal bij (tot en met huis 214), nog even volhouden dus ...

Vanavond ook al lekker genaaid aan de BOM blokken voor oktober! De eerste 2 zijn al weer klaar en de kleuren daarvoor uitgezocht. Leuk om ze dan te zien groeien, maar deze mag ik natuurlijk nog niet laten zien, die zijn GEHEIM!

Tot morgen (dan is er ook weer haakbee),
Marina.

1 opmerking:

  1. Wauw, wat leuk dat ik gewonnen heb. En hoewel ik telefonisch een weekje gehandicapt ben, doet de wifi het hier prima.

    Zie je zaterdag.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen