maandag 24 september 2012

En weer 3 huizen

Vandaag zijn manlief en ik druk geweest met het ophangen van een nieuw plankensysteem om mijn bakken met tijdschriften etc. over te kunnen huizen naar mijn nieuwe werkkamer. Dus het grootste deel van de dag daarmee bezig geweest en met het overzetten, het uitzoeken komt op een later tijdstip ;-)

Gelukkig ook nog wat kunnen bouwen, er zijn weer 3 nieuwe huizen bijgekomen vandaag.


Huis 264 met een klos garen voor het raam, hier zal wel een quiltster wonen.


En huis 265 met een vlinder voor het raam en een mannetje in regenjas in de deuropening. Die jas en zuidwester zullen we weer nodig hebben als ik de weersverwachting mag geloven voor de komende week!


En huis 266 is weer eens iets lichter met 2 lieve hondjes voor het raam, ze zitten al aan de lijn, dus ze gaan zometeen een rondje uit. Dit is het huis van 23 september, dus vandaag.... ik begin dus aardig bij te komen met bouwen, nog 20 in te halen en dan ben ik helemaal bij!

Nog 100 huizen van nu en het jaar is afgebouwd. Gek idee dat 2012 dan nog 100 dagen zal duren, wat gaat tijd hard.

Morgen begint de basiscursus weer, ben benieuwd hoe hard er gewerkt is in de vakantie!
Groetjes
Marina.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tulpen blokken, kunnen we de winter niet overslaan !!!
    En de huisjes zijn ook weer geweldig, ik verheug me weer op morgenavond en als het meezit kan ik twee tenen breien hahaha...

    Groetjes en tot morgen, Ria ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je huisjes zijn weer heel leuk geworden. Je begint nu aardig in te lopen zeg. gr judith

    BeantwoordenVerwijderen