donderdag 29 maart 2012

En weer een huisje ....

Vanochtend een moeilijke ochtend gehad met Pieter die kwam met alle nieuwe garens voor de komende winter. Pieter is de vertegenwoordiger van ONLine, een van de wolmerken die wij voeren. Prachtige garens, die je wel allemaal wilt kopen, maar ja de ruimte en de portomonnee is natuurlijk wel beperkt!


Maar wat dacht je van dit grappige garen om bijv. sjaals van te maken? Ziet er spannend uit he?


En dit soort sjaals en accessoires maken de winter vast wel vrolijk!
We hebben hele mooie, maar ook wel wat grappige dingen besteld, dus ook de komende winter kan er weer volop gehaakt en gebreid worden, maar nu gaan we eerst aan het werk met alle zomergarens.
Vanmiddag de grote zeshoekjes quilt verder gequilt, die is nu af, dus ik kan weer een nieuwe quilt gaan opspannen.
En vanavond gewerkt aan het verminderen van de strijkgoedberg, daar kan ik nog wel wat uurtjes voor gebruiken ....
Gelukkig had ik daarvoor al een huisje gemaakt en dat is deze:


Eentje met een prachtige kat voor het raam, volgens mij is het een siamees, maar ik ben geen kattenkenner! De rest van het blokje is gekregen, geruild en restjes uit het verleden, een echt huisje van scraps dus.
En nu? Nu rust ik nog even uit op de bank, dat mag zo onderhand wel, ja toch?
Groetjes
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten