zondag 4 maart 2012

Huis 64

Vandaag is het weer tijd voor een deel van de dierentuin, dit keer het huis van de giraffe! Het huis ging niet zonder slag of stoot in elkaar, een stukje uithalen en nu zit het huis een heel stuk beter in elkaar, of ik tevreden ben, nog niet helemaal. Dus misschien gaat het nog wel een keertje uit elkaar, maar of het er beter van wordt?
Verder weinig te vertellen vandaag, gisteravond heerlijk gegeten en vandaag me op de strijkwas gestort!
Maar door alle toestanden van de laatste tijd en door div. zondagen die ik op pad ben geweest is de stapel heel hoog. Zometeen nog maar een tijdje strijken, liever ging ik breien of een huisje naaien, maar nee .... de plicht roept! Morgenavond weer bee, dus dan kan ik lekker daar een huisje naaien!


Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten