vrijdag 9 maart 2012

Huis 69 en nu al heel veel cadeautjes!

Ook al ben ik a.s. zondag pas jarig, ik voel me al een paar dagen heel bijzonder! Gisteren mijn 'feestje' en toen werd ik ook al heel erg verwend. Kijk maar:


Een prachtige hortensia (daar ben ik altijd dubbelblij mee, eerst in de kamer en dan een plekje in de tuin!), een heel leuk blik met bloembolletjes (ik heb al liefhebbers voor het blik, maar ja helaas voor de andere dames vind ik het zelf ook heel leuk zo'n blik!), een hele mooie bol sokkenwol, een peper- en zoutstel van dat leuke servies van VenD (wit met rode uilen en bladeren erop, ik kreeg van de Sint ook al een mok hiervan), een leuke kaart met button 50, een enveloppe met cadeaubonnen van Miss Etam (kan ik een keertje heel goedkoop shoppen!), lekkere pure paaseitjes om op te eten als ik die sokken brei ..... en 2 opbergrollen voor mijn (huisjes)blokken gemaakt met een prachtige uilenstof. Een normale maat voor grote blokken (of voor hele straatjes.....)


kijk eens hoe handig, uitleggen om te naaien en dan gewoon oprollen als je ze mee wilt nemen .... Zo kunnen hele straatjes bij elkaar gelegd worden (er passen 7 huizen naast elkaar met tussenstroken, ik heb het niet helemaal uitgerold voor de foto) en een kleintje om mee te nemen voor mijn huisjes to be ....


achteraan in beeld, een aantal raampartijen liggen al weer klaar en ik kreeg dus ook het huisje van gisteren erbij!
Als je ook zo'n handige rol wilt leren maken dan hebben we nog een paar plekjes vrij op het Quiltcafe van april, waar deze rol op het programma staat!

Ik heb al een heel aantal huisjes mogen ontvangen voor mijn verjaardag, dus vandaag show ik er ook eentje ..... ik ben echt een heel aantal dagen jarig! Heb ook al heel wat kaarten gekregen, lekkere chocola .... (lekker puur!!!) en een leuke kip met stof en knoopjes, hoezo word ik verwend?


Dit huis kreeg ik vandaag met een leuke kaart en een leuke kip van Mieke W., een echt Marina huis met prachtige uilen en muis in mooie warme kleuren! Dus ik heb vanavond weer bouwvrij... kan ik weer verder gaan met de straten en stoepen aanleggen, want dat is nog een hele klus!
Lekker even uitrusten van vandaag en lekker kijken en luisteren naar de Voice Kids!
Groetjes en tot morgen,
Marina.

2 opmerkingen:

  1. Een fijne dag morgen!
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marina, ik wens je een hele gezellige en fijne verjaardag morgen. Geniet er van en welkom bij de 50-club (wat mij betreft: op 't randje), en nog heel veel creative jaren toegewenst, Hartelijk gefeliciteerd, groetjes, Atie Trienen

    BeantwoordenVerwijderen