zaterdag 17 maart 2012

Gezellige dag en nieuw huisje

Vandaag was er een workshop van Ineke in den Dolder: de Costa Rica Cartwheel. Een leuk quiltje om te maken en je kunt je uitleven in kleur, maar liefst 6 kleuren heb je ervoor nodig in 2 tinten EN de achtergrondstof.
Voor ons is dat even doorsnijden, maar wat een leuke quilt kan je ervan maken!
Ook onze collega uit het Groningse Sebaldeburen kwam op cursus, iets wat Ineke natuurlijk ook heel leuk vond, omdat de dames elkaar ook al wat langer kennen,
Ik zat weer helemaal goed vandaag, want ik kreeg nog een verrassing voor mijn huisjes:


schattige nieuwe lapjes voor mijn raampjes! Ze zijn echt heel leuk Trijntje, superbedankt! Echte Pink Panther stofjes en nog eentje met voetstappen, ik kan er weer een paar leuke huisjes mee bouwen.
Er werd hard gewerkt en genoten achter in de winkel, dat was zo nu en dan goed te horen .... Niets zo gezellig als een groep dames die het naar de zin heeft in je leslokaal toch?
Omdat ik alleen in de winkel was (zoonlief was nog niet bijgekomen na een Galafeest gisteravond en vannnacht ....) heb ik helaas geen foto's kunnen maken, maar de juf heeft er een paar gemaakt!



Iedereen druk aan het werk!


Ook aan de andere kant van de tafel ....


Nog even een overzichtje


En dan komen er de eerste resultaten, het eerste puntje!


Twee punten klaar aan de andere kant van de tafel!


En zelfs 4 punten klaar! Tjonge wat gaat dit mooi worden .... ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat dames!


Mijn huisje van vandaag, ook ik heb niet stilgezeten hoor. Een eerlijk gekregen of geruilde eend zit lekker binnen voor het raam, de eieren worden op het dak teruggevonden! Een oudje is dat gele lapjes en de rest zijn restjes uit de winkel die ik inmiddels ook al aardig heb bij elkaar gesprokkeld!
Ik ga nu op de bank, verder aan mijn nieuwe sokken, ik laat morgen de sokken zien die ik voor Alice heb gemaakt, nu uitrusten van een lange, gezellige, maar ook heel vermoeiende dag!
Tot morgen,
Marina.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marina,
    Wat een leuke club dames waren het en wat een leuke juf en wat een leuke workshop!!
    Kom maar snel terug met zes dames voor een leuke Mystery bij mij in Sebaldeburen!
    Groetjes Trijntje
    Ps de koffie was heerlijk!
    Wicher

    BeantwoordenVerwijderen