dinsdag 6 maart 2012

Huis 66

Vandaag heb ik een huis gemaakt met een tropische vogel! Zoals je kunt zien houdt deze vogel van insekten en het huis zit er vol mee.


Deze vogel hoort natuurlijk ook thuis in de dierentuin. Vandaag kreeg ik van een lieve klant nog 2 dieren voor mijn dierentuin, een giraffe en een leeuw. Ik kan dus nog even vooruit.

En wat een leuke verrassing vanmiddag, een vrolijke groep quiltsters, waaronder Ria en Clara, kwamen bij ons aan in de winkel, Ria had haar huisjes bij zich en wat veel en zo netjes gemaakt. Zij werkt met de machine op de paperpiecing methode en gebruikt hierbij FunDation een speciaal produkt voor paperpiecing die je in de printer kunt gebruiken. Het is wat stijver dan bijv, luierinleg, maar daardoor wordt je werk ook supernetjes, want het rekt niet mee.
Clara en Ria hadden allebei een huisje voor mij gemaakt met daarop het getal 50, voor in mijn stad in aanbouw! Clara heeft een 50 gebruikt die er ook gemakkelijk af kan, zodat ik strakjes niet zoveel huisjes met dat getal heb in mijn stad! Ik laat ze a.s. zondag zien, hier heb ik dus een klein voorsprongetje met mijn bouw in het weekeinde. Natuurlijk heb ik a.s. zondag niet zoveel tijd om te bouwen en kan ik als ik wel tijd heb, lekker straatjes leggen en kruispunten maken!
Dames heel erg bedankt, ik ben er super blij mee. Het huis van Clara past trouwens ook goed in mijn dierentuin, maar dat zien jullie zondag wel :-))

Ik ga nu aan de slag met de administratie, loop weer eens achter, dus aan de slag!!!

Groetjes
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten