woensdag 14 maart 2012

Huis 74

En zo komen er 2 huizen op mijn blog vandaag :-) tja dat krijg je als je een blogje vergeet!

Vandaag dus ook huis 74, deze is gemaakt door Marga M. ter ere van mijn verjaardag!


Je ziet het gelijk hoe oud ik ben geworden :-)
Marga bedankt voor je aandeel in de verjaardags straat!
Nu heb ik er nog eentje liggen die ik van Cuny kreeg dus die komt morgen aan de beurt. Verder weinig te melden, vanochtend de haak- en breigroep weer in de winkel gehad en een vierkantje kunnen breien aan mijn sokkengaren deken (in wording dan he, want het is nog maar een klein stukje) en een stuk aan de Kaffe Fassett sokken voor Alice, schieten al lekker op , ben met de voet bezig van sok 2, kan ik weer met nieuwe sokken beginnen :-))

Morgen de workshop dag van de ronde vormen voor de naaimachine, klein groepje, maar het wordt vast gezellig in den Dolder. Kan ik misschien nog wat werken aan de quilt werken waar ik vorig najaar al aan begon met Tilda stofjes ....

Tussen de bedrijven door kon ik vandaag ook een quilt spannen op de longarm, zodat ik er a.s. maandag aan kan quilten als ik geen cursus heb (alleen de avondbee).

Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten