zondag 18 maart 2012

Pink Panther huis en nieuwe sokken

Gisteren kreeg ik van Trijntje van der Horst 2 leuke Pink Panther lapjes en dit is een echt PP huis:


De PP ligt op het dak te slapen ....zijn wekker is nog niet afgegaan. Hoe de PP op het dak kwam? Nou zijn voetstappen staan nog op de deur :-)) Nu nog even een strijkboutje erover en mijn huisje is klaar! Het is trouwens het eerste huis dat ik de andere kant op heb gemaakt, anders lag de PP niet lekker. Er komen vast nog meer huisjes van deze leuke lapjes, want het ene lapje heeft heel veel mogelijkheden .... Wordt vast vervolgd!

Ik beloofde gisteren een foto van de Kaffe Fassett sokken voor Alice, ik kreeg van haar een hele zak met sokkenwolletjes en dit was er eentje van. Alice het duurde wel lang, maar een paar sokken uit eigen tas liggen voor je te wachten in den Dolder (met een paar lekkere bakjes cappuchino!).


Na zo'n gezellige dag als gisteren heb ik het vandaag toch even rustig aan gedaan, ik had van alles willen doen, maar er is weinig van terecht gekomen, ach ja, dat heb je wel eens he?
Morgen ga ik quilten op de long arm, de quilt zit er al op gespannen, dus ik kan zo beginnen met vastzetten en quilten. De komende weken moet ik serieus aan de slag met de machine, want de laatste tijd zijn er nogal wat quilts binnen gekomen en doordat ik iedere keer workshops heb, komt er weinig uit mijn handen op dat gebied. En morgenavond heb ik weer bee avond, dus dat wordt vast ook weer gezellig!
Tot morgen,
Marina.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marina,

    Wat is je blogje weer gezellig zeg!! Ik kijk er elke avond weer naar uit hoor. Zo blijf ik in de overzeese gebiedsdelen goed op de hoogte. Tot zaterdag.... dan maken we er weer een super dag van. Liefs van je quiltmama.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai Marina,

    Ik ben superblij met mijn nieuwe sokken, ik vind het zo lief van je dat je dit voor mij hebt gedaan, dank je wel.
    ik werd er verlegen van toen ik ze van je kreeg.
    alice

    BeantwoordenVerwijderen