maandag 19 maart 2012

Huis 79 en heel veel huizen op de bee!

Vanavond was er weer bee en er werd heel hard gewerkt bij een kopje koffie met een heerlijk stukje taart die Judith voor ons meenam. Judith is morgen jarig en daarom zou zij het lekkers verzorgen.
Ik kreeg vanavond nog een huis voor mijn quilt van Marianne, een echt spakenburgs huisje!


Er zijn echte spakenburgse lapjes voor gebruikt, het is echt een heel speciaal huisje geworden. En mooi paars, dat had ik nog niet zoveel in mijn huisjes. Marianne bedankt!
Er werden ook wat dorpen meegenomen om te bewonderen, wat dacht je van deze?





Het dorp in aanbouw van Mieke W.! Ze heeft een heel leuk idee om de huisjes per maand te scheiden:


Een boompje met de maand erop aan het begin van elke maand......


Dit zijn de huisjes van Emmy, deze top is zover klaar en komt in een tehuis te hangen. Maar ze is begonnen met een tweede, want haar man wil er ook eentje!


Dit zijn de huisjes van Judith, ook al een heel dorp aan het worden. Heel leuk om al die kleine huisjes bij elkaar te zien, ze zijn zo klein bij de mijne vergeleken, wat een verschil tussen 7,5 en 10 cm!! En met lichte tussenstroken wordt het ook weer heel anders ....
Dames jullie hebben heel hard gewerkt en dat mag gezien worden.
Zelf maakte ik vanavond ook een huisje, maar door het huisje van Marianne heb ik nu weer even een reserve huisje en mijn tweede huisje van vanavond is ook bijna klaar.
Morgen kunnen jullie mijn huisje zien,
Groetjes
Marina.

1 opmerking:

  1. wat ontzettend leuk, dat spakeburghuisje. Is ook een leuk idee voor een straatje: Hindeloopen, Volendam,Zeeland of boerenbont enz een oud-Hollands straatje. Ook heel inspirerend al die huisje op een rij te zien. Mooi hoor, ik heb nu 5 rijen "flatgebouwen" (ze zijn zo groot) aan elkaar zitten en wordt er steeds blijer van!
    groetjes, Atie Trienen

    BeantwoordenVerwijderen