zondag 11 maart 2012

Huis 71, een bijzonder huis!

Ja hier dan mijn eerste speciale huis:


ik heb een paar huizen gekregen met het thema 50, dus morgen komt er ook nog eentje. Dit schattige huisje komt van Judith, kwam samen met een leuke uilenkaart!
En je ziet al die bloemen al voor het raam, want ik ben echt verwend door iedereen. Ook vandaag kreeg ik nog 2 boeketten, eentje zelfs met vaas en al (altijd handig op een verjaardag, kan je het gelijk zo neerzetten).

En het weer was vandaag prachtig, even konden we zelfs in de tuin zitten in het zonnetje!

Iedereen heel erg bedankt dat jullie zoveel aan me dachten, het doet je echt goed als je dat meemaakt. Zoveel lieve mensen die aan je denken op de een of andere manier ....

Mijn rug heeft nog last van gisteren, dus ik pak zometeen mijn nieuwe breitas en ga verder aan mijn tweede Kaffe Fassett sok. Ik hoop deze week nog tijd te vinden om met die nieuwe Kaffe Fassett stoffen of die andere nieuwe stoffen (o.a. Amy Butler en Valerie Wells) iets nieuws te gaan doen, het wordt ook weer hoog tijd voor nieuwe quilts voor de najaars cursussen. Ik heb genoeg plannen, maar vaak te weinig tijd om het allemaal uit te voeren, maar ik denk dat wel meer mensen daar last van hebben!

Groetjes en tot morgen,
Marina.

1 opmerking:

  1. Hoi Marina ,
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en welkom bij bij 50 ers club .

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen