vrijdag 16 maart 2012

Weer een nieuw huisje!

Het gaat maar door dat huisjes bouwen, mijn bouwverlof is over en ik kan geen huisjes meer zomaar uit het doosje toveren. Vandaag dus weer een eigengebouwd huisje:


Het ziet er scheef uit, maar dat is de minder geslaagde manier van fotograferen. En ja het is er weer eentje met uil! Het uilenstofje is een nieuwe uit de winkel en er staan veel verschillende uilen op. Het groen is echt een oudje, de blauwe deur en muur komen van mijn bij Verdanda gekochte pakketjes en het dak is uit mijn voorraadje. De schoorstenen zijn van een ooit gekregen 10x10 cm lapje en de lucht is ooit in mijn winkel verkocht. Ja en dan heb je echt een huisje gebouwd van scraps.

Verder ben ik lekker aan het breien, de Kaffe Fassett sokken voor Alice zijn af en ik ben weer met zo'n handgeverfde streng bezig (die ik mijzelf voor mijn verjaardag gaf) en probeer een nieuw patroontje uit, het wordt een hele mooie sok dat is zeker en het patroontje bevalt me prima.
Zometeen weer de Voice Kids ... ik ben er klaar voor, een paar heerlijke (gekregen voor mijn verjaardag) paaseitjes onder handbereik en mijn mooie breitas naast me op de bank .... Ik kan lekker breien! Voetjes omhoog, want de enkels zijn behoorlijk dik!
Morgen weer cursus met Ineke in de winkel, ze gaan de Costa Rica Cartwheel maken en ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten ....
Groetjes en tot morgen,
Marina.

1 opmerking:

  1. Hoi Marina,
    Wat een schattig huisje. Ben benieuwd naar de sokken. Zet je ze op SYS?
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen