woensdag 22 augustus 2012

De scholen zijn weer begonnen...

De scholen zijn weer begonnen in onze regio en dat zie je aan mijn huisje van vandaag (nummer 234), de schoolbus komt langs met die kids achter de ramen!


Trouwens schoolbussen zijn echt amerikaans, heb er ondanks de vakantie heel wat gezien in de USA, wat dacht je van dit rijtje?


In New York kwamen we een hele rij schoolbussen tegen in onze vakantie, het waren er wel 7 achter elkaar en dan heb je ook ECHT een hele rij! Wat ze er deden? Geen idee, maar het zal wel een groepsreis zijn of zomerkamp of zomerschool? Iemand een idee?

Ik heb natuurlijk ook weer een nieuw inhaalhuis gemaakt, dat is huis nummer 176 en is ook een zonnig huisje.


Een wit konijn (of is het een haasje?) voor het raam en verder gewoon lekker scrappy!
Het gaat lekker in de bouw, vanavond er weer een paar bij kunnen bouwen en het gekke is dat het steeds leuker wordt!
Gisteravond kreeg ik een paar hele leuke nieuwe plaatjes op de bee van Emmy en die ben ik ook al aan het verwerken, want mijn voorgeknipte plaatjes beginnen wel op te raken in dit tempo! De huisjes die ik met de plaatjes van Emmy maakte zien jullie deze week ook wel weer langs komen!

Morgen weer de brei-en haakbee en misschien dat ik nog even verder kan met de longarm, hoop het, want er ligt nog genoeg op me te wachten. Gelukkig wordt het wat minder warm...
Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten