maandag 20 augustus 2012

Warmpjes, bee en nieuwe huizen!

Vandaag was het erg warm, dat weten jullie allemaal wel....dus ik heb me een beetje rustig gehouden, want ik heb nog een warme werkweek voor me!
Vanavond was er weer bee, ik heb eigenlijk weinig foto's gemaakt, sorry, dat was niet omdat er niets te zien was hoor!
Op de foto de enorme quilt die Marianne aan het doorquilten is, iedereen was er van onder de indruk, eat een quilt wordt dat. En Marianne kan heel erg mooi met de hand quilten, dus het wordt strakjes weer een plaatje deze quilt.


Maar ik ben even druk aan het naaien geweest met een nieuwe rij aan mijn huisjes, nu dus 9 rijen van 19 aan elkaar. En weer 2 nieuwe huizen genaaid voor mijn voorraadje.

Het inhaalhuis:


Huis nr. 175 is dit keer zomaar een heel groen huisje, daar had ik nu eens zin in ;-) met een klavertje voor het raam, misschien geeft het wel geluk dit huisje.

Het huis van vandaag is nummer 233 alweer!


Hoe kan het ook met dit weer, een zonnig huis! En de kat speelt met een bolletje wol binnen, daar is het vast een stuk koeler dan buiten.

En nu ga ik nog even een koel drankje inschenken.
Tot morgen,
Marina,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten