zondag 12 augustus 2012

Druk aan de bouw, inhaalslag...

Vandaag even een relaxte dag, de jetlag speelt zo nu en dan behoorlijk op, zomaar in een keer bijna in slaap vallen op je stoel bij je schoonfamilie na een dagje werken is niet normaal voor mij ;-) en 's nachts niet kunnen slapen is ook niet zo lekker, maar dat zal na nog een weekje in het gereel wel weer over zijn.
Maar goed dat ik nog een inhaalslag voor de boeg heb!
Zoals Cuny gisteren al schreef bij haar reaktie is het vandaag (zondag) dag 225 ( waar blijft de tijd????) van dit jaar, dus kan ik lekker tellen en bouwen. Vanaf vandaag probeer ik elke dag een inhaalhuis en HET HUIS VAN DE DAG te maken en te showen....
Dus daar komen ze dan!
HET HUIS VAN DE DAG, nummertje 225 is geworden:


met een schattig bloempotje voor het raam en allerlei restjes die nu overal uit alle hoeken van mijn vorige naaiplekje komen....hoe krijg ik alles ooit weggenaaid!

En het inhaalhuis, huis nummer 167:


Een vrolijk huisje met een gekregen giraffelapje voor het raam, de gulle geefster herkent haar lapje zeer zeker :-) en een restje Kaffe Fassett voor rondom de deur en de zolder, waar het dakstofje vandaan komt, ik weet het echt niet, ergens uit een hoekje ;-)!!!!
ik heb al een paar reserve huisjes liggen, dus mocht ik eens minder tijd hebben... dan kan ik toch mijn huisjes laten zien. De nummers zet ik op het raampapiertje, die blijft nog even zitten totdat ik ze in de quilt heb genaaid. Eind van de week kan ik dan ook mijn grote lap weer meenemen uit de winkel en er weer een rijtje aanzetten...

Verder vandaag gestreken, moet er ook eens van komen he? En lekker een BBQ gehad hier thuis met als gast onze oudste zoon!!!! Is weer eens iets anders, je zoon te eten. Het was erg gezellig en ook niet al te warm in de tuin.
En vanavond heerlijk naar de OS gekeken en terwijl aan de huisjes genaaid. De slotceremonie duurt nog tot 1.15 uur, nou dat zal ik niet meemaken, want morgen wil ik weer proberen om een stukje te gaan quilten op de longarm, kijken of mijn armen en schouders dat goed vinden :-)

Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten