zondag 26 augustus 2012

Lol met stickers!

Vanavond heb ik geen huisjes genaaid, maar ben ik druk bezig geweest met mijn GEHEIME quiltje van blok 1 van onze nieuwe blok van de maand serie. Die kan ik dus niet laten zien, anders is het geen geheim meer ....;-)

Morgen haal ik de huisjes schade wel in, ben een heel eind met mijn BOM quiltje nu, die komt morgen wel af (de top tenminste).

Ik zou nog vertellen wat ik gisteren voor liefs kreeg...


Claartje kwam met dit schitterende pakketje voor mij, gewoon ... zomaar! Nou dat is echt in de roos geschoten, want ik ben al heel lang een verzamelaar van allerlei uilen dingen. Vroeger beeldjes, totdat die niet meer in de kast pasten. Tegenwoordig gewoon leuke dingen die het liefst ook bruikbaar zijn (kreeg bijv. ook al eens een leuke mok met uil erop! Daar drink is dus iedere morgen uit..). En toen Claartje al die leuke schooldingetjes zag bij Ikea, dacht ze blijkbaar ook aan mij.


Uitgepakt ziet het er zo uit. Leuke mappen, eentje met uilen en een effen oranje en een effen groene. Een velletje stickers met uilen en eentje met bloemen. Een koker met potloden en een doosje met klemmetjes in de vorm van uilen en blaadjes.


Na wat plakwerk heb ik nu 2! mappen met uilen en de oranje heb ik met de bloemetjes beplakt, zo zijn ze alle drie heel erg vrolijk geworden en nog leuker!


Laat ik nu 2 van dit soort kastjes hebben en me altijd een ongeluk zoeken in welk laadje wat zit. Nu heb ik een kastje met bloemen etiketten en ik ga er ook nog eentje maken met de uilen erop, kan ik op de laadjes zetten wat erin zit.

Ben dus vanavond creatief bezig geweest en ook nog nuttig (mijn quiltje in wording) EN ik heb weer nieuw leesvoer op mijn Ipad gezet van Bol.com. Heerljjk trouwens dat die ook Bouquet reeks hebben digitaal... En nu zelfs in de aanbieding 5 voor 10 euro.... Die heb ik dus even gekocht en gedownload EN een boek over New York wat ik zag op Schiphol bij AKO toen ik op vakantie ging, maar ja dan neem je geen boek mee in je koffer wat een half telefoonboek dik is ;-) het boek is dus ook digitaal te koop, dus naar Houston gaat dit boek wel mee en het kost me bijna geen gewicht! Het boek heet NEW YORK en is geschreven door een meneer RUTHERFURD, het is de geschiedenis van New York verpakt in een roman, een hele dikke dus. Voorlopig hoef ik niet meer zonder leesvoer te zitten met 10 flutboekjes digitaal en een hele dikke pil, dus als ik weer eens niet kan slapen, kan ik lekker lezen!

Tot morgen!
Marina.

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk dat er mensen zijn die aan je denken als ze iets bruikbaars voor je zien.
    Mooie huizen en ik ben benieuwd wat de BOM zal zijn.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen