maandag 27 augustus 2012

Nieuwe bouwwerken

Vandaag lekker weer aan het quilten geweest op de longarm, voel mijn schouders nu wel hoor, maar toch weer een quilt van het stapeltje afgewerkt. Die wordt a.s. zaterdag weer opgehaald als we open dag hebben.
Morgen zal ik de quilt op de foto zetten en hopenlijk ook weer een nieuwe top op de longarm kunnen spelden. Ben alleen in de winkel, dus dat moet of voor opening of na sluiting gebeuren. Duimen maar ....



Mijn huis van vandaag is 240, een mooi rond getal dus en is een heel romantisch huisje. I love you! De bewoner van dit huis is vast heel erg verliefd dat dit voor het raam hangt ;-) lekker rode restjes en jaren 30 stofjes maken weer een nieuw huisje!


Het inhaalhuis 182 heeft wat minder mooi weer gezien de lucht, maar de raamversiering komt van hetzelfde lapje (van Emmy) als huis 240. Rosie woont hier!!!! Verder lekkere jaren 30 stofjes en een beetje donkergroen maken ook dit huis weer compleet.

Het gaat me heel goed af op het moment het huizen bouwen, ik heb er ook al weer 2 extra liggen, zodat als ik a.s. zaterdag moe ben na de open dag en misschien geen fut heb voor bouwen, ik toch nieuwe huizen heb! Vandaag ook de quilttop van de BON van september gestreken en de eerste buitenrand eraan gezet. Morgen nog even de tweede meten en af snijden en dan is mijn top morgenavond klaar! Stom genoeg kan ik hier thuis geen cm vinden! Krijg je als je dingen aan het verplaatsen bent, dan vind je nie alles gelijk terug. Maar op de zaak is dan een klusje van niks, even strijken, meten en snijden. En dan thuis naaien!

Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten