donderdag 16 augustus 2012

Weer 2 huizen en andere openingstijden!!!

In verband met de extra warme dagen die zijn voorspeld morgen en overmorgen, heb ik besloten dat de winkel vrijdag 17 en zaterdag 18 augustus open is van 10 tot 15 uur, mocht je aan willen komen, wil je hier dan a.u.b. rekening mee houden? Het zou heel jammer zijn als je voor niets komt!!

Vandaag in de winkel bezig geweest met onderhoud van de longarm en een nieuwe quilt erop gespannen, maar het was erg warm achter waar de machine staat (kan er eigenlijk niets lekker open zetten in die ruimte) en probeer morgen een stukje te gaan quilten, hoop dat mijn armen en schouders het ermee eens zijn ;-)

Vandaag ook nog 2 huizen gemaakt, het inhaalhuis nummer 171 is een leuk huisje met een rood dak en een haan die de boel bewaakt.


De deur en schoorstenen zijn echt oud, die heb ik nog eens in mijn kast gevonden en al meer gebruikt in de huisjes, is dit vast weer een restje van!


Het huis van vandaag, nummer 229, is een super zonnig huisje, hoe kan het anders met dit weer? Het meisje voor het raam denkt vast dat het binnen beter is dan buiten en vaak is dat ook zo met dit weer! Zeker als je niet van warmte houdt, zoals ik!

Voor vandaag brei ik er een eind aan,
Tot morgen!
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten