maandag 30 januari 2012

Een witte maandag en huis 30 alweer!

Een maandag zonder workshop dat gebeurt niet vaak. Na zo'n lange en inspannende zondag (vooral voor mijn hoofd, ik heb verder bijna de hele dag stil gezeten, dat is ook niet normaal voor mij) kwam een rustige maandag. Heb wat klusjes kunnen doen op de zaak en de Belastingdienst weer blij kunnen maken met de BTW afdracht van het vierde kwartaal van 2011 en nu ben ik bezig met mijn laatste Dolly quiltje, een vrije hand snij- en naaiwerk quiltje, niet echt een favoriet van mij, maar wel leuk om het eens te doen en dan met zo'n miniquiltje.
En tussendoor mijn eerste toverbal roze sok afgemaakt, waar ik de wol vorig jaar met mijn verjaardag kreeg, aangezien ik al bijna weer jarig ben, wordt het wel tijd om die sokken te breien. De tweede sok moet maar even wachten tot ik de lichtroze sokken voor nichtje Sharissa klaar heb. Morgenavond de laatste les alweer van de sokkencursus en iedereen gaat morgen met een sok naar huis! Ik maak zeker foto's van de sokken, want ik ben reuze trots op dit groepje, ze werken hard en het is ook enorm gezellig als ze er zijn, dus zeker geen straf om ervoor 's avonds naar den Dolder te gaan.
Voordat ik zometeen mijn freehand huisje ga naaien, mijn huis nummer 30:


een extra vrolijk huisje, want met die sneeuw en die kou buiten heb ik zo'n opkikkertje zelf wel nodig, ik voel me een beetje lui en zonder puf met dit soort dagen en kan dan ook slecht uit mijn bed komen 's ochtends. Brrrr ik hoop dat het snel weer voorjaar of desnoods najaar wordt (ben niet zo'n zomer fan!).
groetjes
Marina.

P.S. Dat kleine witte randje links valt strakjes in de naadtoeslag hoor, dit blok zit nog niet vast aan het blok links ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten