dinsdag 24 januari 2012

Huisje 24

Vanavond de tweede les van het sokkenbreien, de dames krijgen her druk, want ze moeten de grote en kleine hiel maken op les, dus dat wordt doorbreien vanavond!
Ik zal dus wel niet vroeg thuis zijn, vandaar mijn huisje voor vandaag nu maar eventjes:


dit keer zit er een lief hondje voor het raam, het doet me denken aan het hondje van mijn moeder die op de stoelleuning zit te wachten tot ze thuis komt en op dat plekje alles goed in de gaten kan houden! Je moet wat als je een klein hondje bent (Cindy is een Yorkshire terrier, dus niet als dit hondje, maar wel net zo groot).
De vlag die ik gisteren in elkaar aan het zetten was is klaar, al met al heeft het me 5 uur gekost om alle vierkanten aan elkaar te zetten, ik zal morgen vragen of ik er een foto van mag plaatsen op mijn blog, zometeen even proberen om het op een foto te zetten, zal niet meevallen denk ik.
Het is weer tijd, ik moet terug naar den Dolder!
Groetjes en tot morgen,
Marina.

2 opmerkingen:

  1. na bijna opgeven toch aan de huisjes! met die concessie dat ik er- ten minste - een per week maak en 15 x 15 cm. Merk nu al dat ik de raampjes als uitgangspunt neem, nav iets dat er die week speelt. Heb al div raampjes klaar liggen als herinnering aan iets of voor speciale gebeurtenissen, zo wordt het een soort dag/weekboek. groetjes, Atie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een leuk idee Atie, ook ik probeer ieder huisje iets leuks achter het raam mee t geven. Je raakt wel verslaafd hoor aan die huisjes. Zal het leuk vinden om ze te zien ;)
    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen