vrijdag 13 januari 2012

Vrijdag de 13e, huis 13!

Vandaag is het de beruchte vrijdag de 13 e, een beetje stil in de winkel, maar daardoor een heleboel kunnen doen. Morgen is de OPEN DAG in de winkel, Ineke Vaillant en Cuny van Collenburg zullen er zijn als onze lesgeefsters en de dames van Verdanda komen ook. Het wordt vast heel gezellig en lekker druk in de winkel.
Willy zal in de lesruimte de koffie verzorgen met iets lekkers erbij en Janny zal daar demonstreren hoe de nieuwste sjaaltjes garens werken. Alice en Carla zullen demo's geven voor in de winkel en gelukkig heb ik ook hulp in de winkel en ook het afrekenen wordt verzorgd!
Ik kijk er al naar uit!

Mijn huisje van vandaag:


De sneeuwman kijkt of hij al naar buiten mag, maar nee blijf jij maar lekker binnen. Vorig jaar om deze tijd hadden we wel sneeuw en kou, ik moet zeggen dat ik het niet mis!
Morgen het laatste huisje van deze week, niet te geloven dat het dan alweer 2 weken geleden is dat het jaar begon, tijd gaat altijd zo snel, zo denk je aan de vakantie en dan is het alweer voorbij en voordat je het weet is het alweer Kerstmis en een jaar voorbij!
Laten we er maar van genieten en vanavond ga ik lekker genieten van de Voice of Holland, de meeste van mijn favorieten zitten er nog in, maar er moeten er weer 4 uit en volgende week is de finale alweer! Mooi tijd dus vanavond voor een paar nieuwe huisjes en een stukje sok!
Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten