dinsdag 10 januari 2012

Huisje nummer 10

De tijd gaat wel snel vind ik, a.s. zaterdag hebben we alweer de start van het nieuwe seizoen met de OPEN DAG in de winkel. Ik doe mijn best om tussendoor leuke scrapzakjes te maken en elke dag komt er een huisje bij mijn dorp in aanbouw in het leslokaal. Ze zijn even mee naar huis geweest om aan elkaar te zetten en a.s. zaterdag doe ik het gewoon weer, mee naar huis en aan elkaar. Wat heb ik vandaag voor huis?
Deze:


Hij lijkt een beetje scheef, maar dat ligt aan mijn fotografie! Het steentjes stofje hebben we in de winkel ( dit was een restje van de scrapzakjes maken) en het haasje wat zo lief om de hoek kijkt is ook een restje van pakketjes die ik eens maakte voor de winkel. Een paar ruillapjes van jaren terug en je hebt weer een nieuw huis.
Vandaag weer nieuwe sjaaltjes wol binnen gekregen, 3 soorten in allerlei klleuren. Ik laat ze deze week zien als ik een voorbeeldje klaar heb. En weer leuke zwart/witte stofjes en nieuwe donkerblauwen voor de voorraad in de winkel.
Tot morgen,
Marina.

1 opmerking:

  1. Toch grappig, ik heb nog nergens een zelfde huis gezien. dat zegt toch wel wat over de enorme collectie quiltstoffen die op allerlei locaties in dit land opgeslagen liggen....
    Tot zeterdag!
    Cuny

    BeantwoordenVerwijderen