donderdag 19 januari 2012

Huisje 19

Het is vandaag 19 januari, de trouwdag van mijn ouders, ze zijn alweer 51 jaar getrouwd. Vanmiddag even bij ze langs geweest en ze allebei iets lekkers gebracht.


Mijn huis voor vandaag is een vrolijk huisje!
Gisteravond druk bezig geweest met nieuwe scrapzakjes maken, vanavond lekker bij de tv verder breien aan mijn sokken van deze maand, heb mijzelf voorgenomen om 1 paar sokken per maand te gaan breien, anders kom ik nooit door mijn prive voorraadje sokkenwol toe die hierboven staat. Gekocht bij collega's, op vakantie, gekregen voor verjaardag of kerstmis, maar breien kost tijd en gaat niet zo snel als het kopen over het algemeen ;)
Nu lekker naar de Mentalist kijken en strakjes naar Castle! Heerlijke avond in het verschiet.
Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten