donderdag 26 januari 2012

Huis 26 en nog een avondje aan de administratie.

De BTW aangifte is klaar, de accountant was heel snel en vanmiddag kreeg ik al doorgemaild hoeveel de belastingdienst dit keer wil ontvangen. Altijd veel te veel dat is zeker, maar goed, vanavond ga ik verder met orde scheppen in de adminstratieve rompslomp en ook januari verder inboeken, zodat ik tenminste aan het begin van het jaar bij ben;)
Vanmiddag nog met de longarm bezig geweest, maar eigenlijk is het een beetje te koud achter in de winkel voor de machine op het moment, tenminste dat denk ik. Zondag ga ik naar Duitsland voor een cursus Maintenance (onderhoud dus) van deze machine. Mark van APQS is speciaal uit de USA voor ons gevlogen, om deze cursus te geven bij Claudia Pfeill. Dus zondag wordt weer een drukke dag en zaterdagavond viert mijn zwager het feit dat hij 50 wordt en ook mijn nichtje viert alvast haar verjaardag.
Maaf eerst hebben we a.s. Zaterdag de ruilochtend voor alle huizenbouwers, niet alleen ruilen hoor, Cuny zal ook laten zien hoe je handig werkt met de machine en de foundation methode en zo hele mooie kleine huisjes bouwt! Haar huisjes zijn 7,5 cm en heel klein naast die van mij die 10 cm zijn, het lijken wel reuzen mijn huisjes..maar alleen naast die kleine huisjes hoor!
Mijn huis voor vandaag:


met weer een beertje uit mijn moeder's verzameling, de schoorsteentjes, dak en nog een aantal stofjes zijn oudjes, er zit 1 nieuwer lapje in en dat is de oudroze!
Ik ga nog even verder werken,
Groetjes
Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten