woensdag 11 januari 2012

Huisje 11

Ja ja, huisje 11 alweer, hier woont een piloot en omdat ik van vliegen hou, heb ik hem een huisje met kleine hartjes gegeven!


Het blijft leuk die huisjes maken, vanavond eerst nieuwe scrapzakjes maken, een aantal kleuren zijn op of bijna op. Dus het wordt versnijden en vouwen, maar daarna zal ik nog wat lapjes aftekenen. En waarschijnlijk weer een huisje bouwen, maar moet ook eens een paar boompjes maken voor mijn dorp, want er komen ook nog een aantal bomen in mijn dorp. De vraag is nu: met paperpiecing of niet? Tja.... de tijd zal het leren wat het gaat worden.
Deze piloot komt uit een stofje die ik vond in mijn kast en er staan allerlei kinderen op in allerlei beroepen, heb er zoveel mogelijk verschillende uit gehaald, heb dus een heel stapeltje liggen en ook al een aantal verwerkt in reserve huisjes. Die heb ik wel nodig, want volgende week heb ik op maandag bee, dinsdag- en woensdagavond ook nog cursussen, dus dan komt er van huisjes maken niet veel ( behalve op de maandagavond bee dan komt er vast wel weer eentje bij!).
Morgen voorbereidingen voor de open dag a.s. zaterdag en de laatste bestellingen wegbrengen, want vandaag kreeg ik het niet op tijd klaar voor de post, o.a. door de gezellige brei/haakochtend die vandaag voor het eerst in de winkel was. Janny is al een sjaal begonnen voor de winkel met de nieuwste garens, zodra ik die in de winkel terug heb, dan maak ik een foto!
Tot morgen,
Marina.

1 opmerking:

  1. Hoi Marina,
    leuk om elke dag een huisje van je te zien! Jammer dat ik er niet bij kan zijn zaterdag en ik had ook graag nog even geholpen met scrapzakjes maken, ze zijn leuk! Veel plezier zaterdag.
    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen