zondag 22 januari 2012

Zondag, lapjes ruilen a.s. zaterdag

Het is zondag vandaag en ik voel me nog steeds niet fit, beetje rustig aan doen dus. Ik heb gisteravond vooral stofjes gesneden voor nog meer scrapzakjes voor a.s. zaterdag als we een huisjes bijeenkomst hebben, waar ook lapjes van 15x15 cm kunnen worden geruild! Ik wil natuurlijk ook wel ruilen, dus ik heb alvast het een en ander gesneden ook vandaag, niet alleen voor de scrapzakjes, maar ook als ruilmateriaal!
Mijn huisje van vandaag:


wat is nou een dorp zonder politie? Dit is onze dorpsagent, is het geen schatje? Het is het eerste huis van de vierde rij, als deze week aan de rest vast zit, dan ga ik het quilten. Ik maak mijn quilt op de quilt-as-you-go manier, weet nog niet helemaal hoe groot de quilt gaat worden (dus hoeveel bomen er komen), maar dat de quilt in delen gequilt gaat worden, dat is zeker.
Afgelopen week kreeg ik een tip om mijn bomen als een soort bos te maken, een soort Central Park zoals in New York dus. Dat lijkt me wel iets, ik moet het maar eens met de computer uittekenen, dan zie ik vanzelf wel hoe het wordt.
Over New York gesproken, manlief heeft vanmiddag de vluchten voor de vakantie geregeld, van en naar New York dus. Van de zomer gaan we samen de Noordoost kant van de USA verkennen, wie mij kent weet dat het ook een heleboel quiltwinkels betekent. Het leuke is dat ik nu weet hoe ik foto's op mijn weblog kan zetten met mijn IPad, ik schrijf al mijn weblogs met de IPad, meestal op de bank hier thuis. Dat betekent dus dat jullie dan ook kunnen meegenieten van wat ik dan zie. Handig he die techniek?
Groetjes
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten