vrijdag 27 januari 2012

Huisje 27 en morgen lapjes ruilen!

Het is vandaag 27 januari en dat wil zeggen huisje 27! Nu is het nog gemakkelijk met de datum en het nummer van het huisje, maar volgende week als het februari is zal het meer nadenken worden ;)
Mijn huisje:


zoals je ziet wordt er hier druk genaaid, zodat ik morgen een echt dorpje kan laten zien aan jullie als je tenminste op de lapjes ruilochtend komt in den Dolder. Deze muis staat op een nieuw stofje met naaigerei en muizen die we in de winkel kregen eind december vorig jaar( wat klinkt dat...), ook de hamster komt uit deze serie.

Mijn ruillapjes liggen klaar en Jolanda zal voor mij ruilen als ik het zelf te druk heb! Zij zal ook aan haar huisjes werken met de hand en Cuny zal demonstreren op de naaimachine met de paper piecing methode! Neem vooral je huisjes mee, zodat we allemaal kunnen genieten van wat er is gebouwd in Quiltland. En mocht je niet willen ruilen en toch wat nieuwe lapjes willen hebben, wij hebben een grote bak vol met lapjes van 10x10 cm en ook van 13x13 cm, zodat je geen tekort aan bouwmaterialen hoeft te hebben. En natuurlijk hebben we ook nog 4500 stoffen aan de rol, waar we morgen als uitzondering ook 10 cm stroken van snijden, alleen morgen dus!

De koffie wordt gezet en staat klaar in het leslokaal met iets lekkers erbij, het wordt vast reuze gezellig en ik heb er reuze zin in!
Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten