zaterdag 21 januari 2012

Nu echt huisje 21!

Het is weer weekeinde en dat ik daar aan toe was, dat bleek gisteren al. Ik weet niet of iemand het had gezien, maar ik noemde mijn huisje gisteren al 21, maar het was toch echt no. 20 gisteren ;) Inmiddels heb ik het verandert en zie je het niet meer, maar vandaag dus echt no. 21!



En wat voor eentje, er zit een uil achter het raam. Ik spaar al jaren uilen, dus val ook geregeld voor stofjes met een uil erop! Er zullen er vast ook wel heel wat in deze quilt komen denk ik, als ze tenminste klein genoeg zijn voor mijn raampje.
Ik stond vanochtend al op met keelpijn, hoop dat het niet erger wordt, want ik praat nu eenmaal graag en veel :)
Het was gezellig vandaag met de eerste workshop van Cuny, de ragtime. Er werd druk gewerkt door 2 dames en aan het einde van de dag werden de gesneden blokken al uitgelegd, zodat ze thuis zo verder kunnen, het vervelende snijwerk is gedaan, dus als ze er nu voor gaan zitten, dan gaat het snel met de quilt in wording.
Cuny heeft nog foto's gemaakt en als die binnen zijn, zal ik ze nog op mijn blog zetten. Moet wel met de computer, want dat krijg ik niet voor elkaar met mijn IPad.

En ik heb nu de enige echte houten bak voor mijn huisjes stukjes! Jolanda super bedankt dat je naar de Action bent geweest voor me, daar kom ik zelf eigenlijk niet aan toe. Nu tussenschotjes maken en dan kan alles van mijn te kleine plastic bak naar deze echte huisjesbak! Home Sweet Home staat er ook nog op, wil je het nog toepasselijker hebben? Wat een verrassing vanmiddag.

Ik ga lekker aan mijn sok breien, is bijna af, maar ik moet nog even mijn huiswerk maken voor a.s. dinsdag voor de 2e les van het sokken breien.

Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten