maandag 23 januari 2012

Huis 23 en een vlag naaien

Vandaag ben ik met een opdracht bezig: het naaien van een vlag van allerlei versierde stukken stof, de vlag moet mee naar een congres. De stukken stof zijn versierd met allerlei dingen o.a. papier wat er is opgeniet. Het is dus geen doorsnee werkje, maar goed aan alles komt een eind nietwaar?
Mijn huisje van vandaag:


achter het raam een beertje uit mijn oudste patchwork verleden :) Mijn eerste log cabin kussen gemaakt op beginnerscursus bij Ineke Vaillant had deze beertjesstof als achterkant. Mijn jongens vonden de achterkant duidelijk mooier dan de voorkant waar ik zo hard op had gewerkt met de hand! Het kussen stond bijna altijd achterste voren op de bank!
Ik ga weer verder met die vlag, want de deadline is erg krap!!
Groetjes
Marina

3 opmerkingen:

  1. lieve schat ik ben met huisje 16 bezig,hoe vind je mij ?

    BeantwoordenVerwijderen