donderdag 5 januari 2012

Uitslag GIVE AWAY en huisje 5

Het is alweer 5 januari, vroeger was dit voor mij mijn eerste verjaardag in de familie, mijn opa Wigbout was op 5 januari 1899 geboren en heeft deze eeuw helaas niet gehaald, maar hij zei altijd dat hij van de vorige eeuw was ;) Nu zijn wij dat bijna allemaal. Hij vond het niet erg om te sterven trouwens, want dan zag hij iedereen weer terug! Het is niet leuk om oud te worden zei hij altijd, want iedereen om je heen gaat dood. En daar had hij gelijk in. Maar nu is vast gelukkig bij Truus (zijn dochter) en mijn oma en ook al zijn broers en zusters is hij vast weer tegen gekomen daarboven. Ik hoop het maar ....

Vrolijkere dingen! Het weer werkt tenslotte ook niet mee vandaag, het is nog zo donker buiten. Maar beter deze herfst dan een pak sneeuw!

De GIVE AWAY ........ De random number op het www weer opgezocht en de nummers erin gezet (handig is dat) ...... Nummer 14 kwam als eerste en als ik goed kan tellen dan is dat Judith Grob! Judith GEFELICITEERD, de bon ligt voor je klaar hoor in den Dolder.

Ik vond het zo leuk om te doen dat ik heb besloten om op 1 februari ( dan is de winkel alweer 12 jaar open!) weer een GIVE AWAY ga doen, dus viel je vandaag niet in de prijzen, probeer het 1 februari nog eens....wie weet!

Voordat ik het vergeet, ik heb een toepasselijk huisje gemaak met een taartje voor het raam om het te vieren:



Tot morgen, ik ga de herfst in voor de eerste keer naar de groothandel en vanmiddag naar het landelijke borstkanker onderzoek, de eerste keer voor mij, want ik word 50 dit jaar!!!!! (duurt nog even hoor, op 11 maart is het zover).
Marina.

2 opmerkingen:

  1. Als het zo is en ik ben nr 14 dan ben ik er super blij mee,alvast bedankt, ik ga het zeker gebruiken voor de huisjes.
    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor Judith, jij bent echt de gelukkige dankzij random.org!
    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen