woensdag 8 februari 2012

Brei- en haakbee, nieuw huisje

Vandaag was het weer brei- en haakbee in den Dolder. Deze slimme meid had haar fototoestel niet meegenomen, dus kan ik helaas nog geen foto laten zien van de prachtige spreien die er gehaakt worden door diverse dames. Jannie heeft weer 'haakles' gegeven aan dames die graag ook zo'n sprei willen gaan haken en dat gaat haar prima af.
Op mijn beurt heb ik weer een bijscholing sokken breien gegeven, de kleine hiel is voor veel mensen toch een moeilijk ding, maar als het goed is dan heeft Katinka binnenkort haar eerste paar sokken echt af! Inmiddels kan ik de hiel dromen, volgens mij als je me in de nacht wakker maakt dan kan ik het je nog uitleggen :-)

Al met al was het een enorm gezellige ochtend en ben ik weer een paar pennetjes verder gekomen met mijn roze sok voor mijn nichtje, ben alweer bij de hiel, het gaat dus alweer op een sok lijken!

Mijn huisje voor vandaag:


Weer een uiltje achter het raam, in mijn dorp zitten veel dieren lekker binnen met dit weer :-) je kan ze ook geen ongelijk geven toch?
Nu ga ik lekker even haken, we hebben een leuke col met capuchon gezien bij Karinaandehaak.blogspot.com die we graag gaan uitproberen. We zijn Alie, Jannie en ik, dus als het goed is hebben we strakjes 3 verschillende kleuren om te laten zien. Haaknaald 6 en we hadden dezelfde kwaliteit wol in de winkel liggen (in 5 of 6 kleuren, dus keuze genoeg!).
Ik ga aan de haak, lekker bij de tv, lui avondje vanavond!
Groetjes
Marina.

P.S. O ja.... De foto van Anne en Carlos met mij is binnen! Vandaag had ik geen tijd meer om achter de computer te kruipen, maar morgen op de zaak zal ik de foto op mijn blog proberen te zetten! En gelijk wat nieuwe links erbij maken, want dat kan niet op mijn IPad (tenminste IK kan het niet!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten