dinsdag 28 februari 2012

De dierentuin en veel nieuwe stoffen

Vandaag ga ik beginnen aan mjjn dierentuin, de eerste bewoner is een kangeroe! De dierentuin is in natuurlijke kleuren gebouwd en van zoveel mogelijk natuurlijke materialen.
De kangeroe voelt zich prima thuis in mijn dierentuin, met dank aan Helma voor het stofje van de kangeroe.

Vandaag leek het wel Sinterklaas, er kwamen 2 grote pakken met stof binnen van onze groothandel uit het zuiden van het land, lieve stofjes in roze/wit/groen en met prachtige rozen, leuke vogeltjes, heerlijke felle kleurtjes. En toen kwamen er nog 4 kleinere dozen met daarin een aantal stoffen van Kaffe Fasseft en Free Spirit, prachtige bloemen, mooie basisstofjes in lila/violet/paars/grijs en nog veel meer. Lennart heeft zaterdag weer heel wat te scannen! Ik zal morgen proberen een overzichts foto te maken zodat jullie toch even mee kunnen genieten.
Al met al dus een leuke dag met weer veel nieuwe stoffen om mee te gaan werken.
Morgenochtend weer de brei-en haakochtend, dat zal ook vast wel heel gezellig worden. Hopenlijk komen dan ook de Paasboeken van Arne en Carlos binnen, er komen nog heel veel nieuwe haakboekjes ook binnen hoorde ik vanochtend van de vertegenwoordiger. Leuk dat er zoveel nieuws op nederlandstalige haakboekjes uitkomt op dit moment.
Tot morgen,
Marina.


Sorry, maar de foto wil vandaag niet meewerken, het gaat niet beter dan dit !

1 opmerking:

  1. leuk idee die dierentuin, zat zelf aan een kinderboerderij te denken, heb al een koe, schaap ganzen en varken, dus wie weet. Gisteren kreeg ik een soort schatkist te zien: iemand had een blikje vol met werkelijk de mooiste 10x10 patches gemaakt - ook huisjes.Zonde dat dat zomaar in een blikje op de plank ligt. Ik heb ze meteen maar naar jouw blog gestuurd, want die mensen moeten er mee door gaan. Hoop ze zo weer te stimuleren. groetjes, Atie

    BeantwoordenVerwijderen