woensdag 15 februari 2012

Tropisch huisje!

Mijn echtgenoot is onderweg met mijn jongste zoon (20) naar de Malediven. Toen ik dit blokje aan het naaien was, kreeg ik een sms-je van hem dat ze waren geland op het vliegveld van Dubai. Over een uurtje of 3 (het is daar al middernacht nu, +4 uur). Rond half 1 nederlandse tijd zouden ze weer moeten vertrekken vanaf Dubai naar de Malediven, nog ruim 4 uur vliegen. Dus een aardig stukje zitten. En dan moeten ze nog naar het resort wat op een ander eiland zit, vervoer met een watervliegtuig! Ze hebben vast veel te vertellen als ze terug komen en meer dan 1000 foto's van het onderwaterleven :-)
Fotograferen tijdens het duiken vinden ze erg leuk, dus ik krijg nog veel vissen te zien binnenkort.

Daarom een tropisch huisje, het staat vast aan het blauwe water waar ze naar op weg zijn!


Mijn jochie zit achter het raam! Ik zal hem a.s. zaterdag erg missen in de winkel, hij is mijn trouwe assistent op de zaterdag. Gelukkig is het maar 1 zaterdag, volgende week vrijdag komen ze weer terug, waarschijnlijk vol verhalen en met veel zonuren.
Ben wel blij dat ik niet mee hoef, zon/zee/strand is niets voor mij. Ik gruwel van water met vissen of andere beesten erin, laat staan dat ik er in ga zwemmen!
En ik mag niet duiken vanwege mijn bloeddruk, dus dat zit wel goed ;-) en als van nature roodharige is de zon ook niet echt mijn vriend!

Nu ik mijn huisje af heb, ga ik verder aan mijn col breien, want die heb ik nog wel een paar dagen nodig denk ik in ons kikkerlandje.
Morgen weer een blogje EN een huisje, morgenochtend snij ochtend voor de Turning 20 quilt, les 1 dus van een zeer verslavende quilt. Ben benieuwd of de cursisten dat ook zullen vinden......
Groetjes
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten