woensdag 29 februari 2012

Het apenhuis

Vandaag is het de beurt van het apenhuis. Gisteren werkte de IPad niet mee en kreeg ik dit huis mijn blog niet op, vandaag had Ziggo storing toen ik thuis kwam. Dat betekent in deze moderne tijd dat je geen interner hebt, maar dan ook geen telefoon en geen tv, lekker rustig in huis.
Heb eerst een hazeslaapje gedaan op de bank en nu doet het internet het ook weer, dus ook de tv :-) Ik weet niet of ik de afstandsbediening vanavond nog in handen krijg!



Het apen lapje kreeg ik van Helma en het dak van Mieke. Ik vind het een mooi rustiek huisje geworden.
Vandaag kregen we weer nieuwe sfofjes binnen, dit keer nog meer Kaffe Fassett en zijn merkgenoten. En die schattige lapjes van babyrib met varkentjes en vogeltjes in roze/wit. Zo lief....... en zo enorm zacht. Ik ga morgen met een roze quiltje beginnen waar ze inzitten.
Groetjes
Marina.

P.S. O ja ..... morgen is het weer de eerste, kijk morgen op mijn blog voor de GIVE AWAY van maart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten