zondag 26 februari 2012

Een blauw huis!

Gisteren op de huisjesbee kwam Helma de Jong ook en zij nam voor mij een blauw huisje mee, zij maakt haar huisjes alleen blauw en roze, mijn huisjes hebben bijna geen blauw erin, totdat ik dit huisje van haar kreeg:


In mijn dorp komt ze naast Ineke te wonen, het zullen vast hele gezellige buurvrouwen zijn! Er zal daar in dat deel van mijn dorp ook veel gehandwerkt worden en menig quilt wordt er gemaakt.

Gisteravond na het werk ging ik naar de Weistaar, een party boerderij, om daar te genieten van een heerlijk buffet. Er zat genoeg zacht spul bij voor mij om te eten, ik dus ik heb er van genoten. Dit etentje was ter ere van het 55 jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders. Ik heb dus ook mijn hele schoonfamilie weer gezien EN heb ook de roze sokken kunnen afleveren.
Ik hoop nu heel snel mijn eerste handgeverfde sokken af te hebben, ben al bij de tweede sok en bij de voet, heb net de minderingen gehad. Dus als het een beetje meezit kom ik vandaag een eind.

Morgenochtend basiscursus en in de middag naar de groothandel, maar .... in de avond heb ik lekker vrij!

Groetjes en tot morgen,
Marina.

1 opmerking:

  1. Hoi Marina, ik heb weer even bij gelezen, niet veel tijd gehad deze week. Maar ik zie dat je weer niet stilgezeten hebt, mooie huisjes en lekker verwend, dat hoort er ook bij.
    Groeten van Ria ;0)

    BeantwoordenVerwijderen