dinsdag 14 februari 2012

Huis 45

Alweer huis 45, het wordt al een echt dorp. Het is een huis met een spreekwoord:


Als de kat van huis is dan dansen de muizen ...... Hier dansen ze zelfs op het dak, want ze kunnen nog niet naar binnen, want daar is de kat nog! Een gekregen kat en verder nog wat oude en nieuwere stofjes en dan heb je zo weer een huisje!

Vandaag kwam Atie in de winkel die de cadeaubon had gewonnen van februari, ze heeft hiervoor leuke stofjes uitgekozen om in en tussen haar huisjes te verwerken. Haar huisjes zijn 15 cm en elk huisje heeft een eigen verhaal! Leuk is dat..

Wat niet leuk is dat wij vandaag hoorden dat een van onze lieve vriendinnen haar moeder heeft verloren vorige week. Alice, lieve schat, wij denken aan je en wensen je heel veel sterkte in deze dagen en in de toekomst! En als je zin in een bakkie hebt .... je weet waar je terecht kan!

Morgenochtend is er weer de brei- en haak inloop, ik hoop dat ik dan de col af kan breien die ik vanavond op de pen heb gezet. Lekker zacht en warm EN snel gemaakt. Morgen zal ik een foto maken (als ik het af krijg tenminste) en op dit blog zetten.

Tot morgen,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten