maandag 27 februari 2012

Nieuw huis en het begin van een dierentuin!

Vanochtend was er de beginnerscursus en vanmiddag ging ik naar de groothandel om van alles en nog wat aan te vullen, hexagons, lijmpennen, quiltringen en nog veel meer .... Het lijkt niets als je het bij elkaar ziet staan, maar je hebt toch weer voor 1000 euro bij elkaar! Tja.... het loopt altijd heel erg op.

Mijn huis van vandaag is van een naaister of een quiltster, kijk maar:


De naaimachine staat voor het raam! Verder met vrolijke lapjes erbij gewerkt, het is weer een leuk huisje geworden. En nu? Nu ben ik begonnen aan een dierentuin, ik heb afgelopen zaterdag een aap en een giraf en nog meer dieren gekregen en nu ga ik beginnen aan een dierentuin in mijn stad in aanbouw!
Morgen dus het begin van de dierentuin!
Tot morgen,
Marina.

1 opmerking:

  1. wat super leuk zo,n naimachine achter het raam, echt een huisje waar druk gewerkt word

    BeantwoordenVerwijderen