vrijdag 17 februari 2012

Een beetje geluk .... En huisje 48.

Vandaag natuurlijk weer een nieuw huisje, het is een huisje met een kind met klavertjes 4 op de achtergrond. Een beetje geluk hebben we allemaal wel eens nodig, maar op dit moment zeker prins Johan Friso! Vader van 2 kleine dochtertjes, laten we allemaal hopen dat hij geluk heeft en het er goed van afbrengt. Je moet er toch niet aan denken dat hij het niet overleeft. Ik denk dat iedereen wel meeleeft met de koninklijke familie, want dit wens je niemand toe!


Morgen hebben we Cuny in de winkel met een leuke workshop. Ik ben morgen zonder mijn zaterdag assistent Lennart, zal even wennen zijn. Vanavond een rustig bankavondje, huisje in wording naast me, breiwerkje erbij, ik kom de avond wel door. Voice of Holland Kids op de tv, dus lekker muziek erbij. Rust heb ik wel nodig, want heb een behoorlijke ontsteking aan mijn kaak, maandag naar de tandarts om het op te lossen (hoop ik) want ik begin een beetje op een hamster te lijken. Mijn mond en wang zijn stijf en dik, gelukkig is de meeste pijn nu even over, want anders heb ik geen pijnstillers genoeg voor het weekeinde. Je slaapt er wel lekker op!
Zondag staat de handwerkbeurs samen met Alie in de planning en daar heb ik best zin in, dus me nu maar even rustig houden anders gaat het mis.
Tot morgen,
Marina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten