donderdag 23 februari 2012

Weer een nieuw huis en huizenbee

Aanstaande zaterdag is er weer een huizenbee in den Dolder en ik zie er al naar uit. Ik hoop dat jullie komen met jullie huisjes, dan kunnen we samen misschien wat bouwen. Ook kan er geruild worden, lapjes van 15x15 cm of 5x5cm voor de raampjes, alles is mogelijk.
Ik ben nog steeds op schema met de bouw, het is wel eens moeilijk, maar tot nu toe lukt het nog elke dag om een huisje te bouwen. Door de kaakproblemen van afgelopen week heb ik niet mijn huisjes af kunnen werken, geen tussenstroken en geen rijen genaaid, dus eigenlijk ben ik voor mijn gevoel niet helemaal bij.
Mijn huis van vandaag:


Er zit een giechelend meisjes achter het raam, van haar broertje zie je ook een klein stukje, hij is net te klein om bij het raam te komen :-)
Het huisje is weer een combi van oud (blauw en roze) en wat nieuwer (paars en de groene stippen) en een gekocht lapje bij Verdanda voor het dak.
Ik ben er blij mee en er zit zelfs wat blauw in het huis, tot nu toe een ondergeschikte kleur in mijn huisjes, waarom weet ik niet.

Mijn kaak en wang krijgen weer de normale dikte en de tandarts was vandaag tevreden over het herstel van mijn kaak. Over 3 maanden gaan we verder met de implantaat, hoe dat gaat zullen we wel zien, het ijzerwerk dat er nu in zit moet er dan weer uit en dan moet er ook een kroon komen.

Ik ga nog even aan de gang, moet nog het een en ander opruimen en mijn vers gewassen beddegoed weer op mijn bed leggen, anders slaapt het zo vervelend!
Morgen komen de 2 mannen weer terug van de Malediven, ben erg benieuwd naar alle verhalen en foto's.
Groetjes
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten