maandag 6 februari 2012

Nog een dagje vakbeurs, Anne en Carlos

Vandaag eerst naar den Dolder om de kerstballen boeken van Anne en Carlos op te halen, de tank weer vol met benzine en op naar de groothandel in Andelst. Daar de nodige dingen voor de cursus van a.s. zaterdag ingeslagen en op naar Apeldoorn. De tweede vakbeurs dag, want Anne en Carlos, de twee breiende ontwerpers van o.a. kerstballen, paaseieren, poppen en nog veel meer kwamen voor een fotosessie. De mannen zaten gezellig op een bankje te breien en winkeliers mochten een voor een over het bankje hangen achter de mannen :-) De foto komt als het goed is a.s.woensdag naar mij toe met een persbericht, we zullen zien hoe erg ik er op sta, de mannen zijn inmiddels wel wat gewend met fotosessies, dus Anne kletste met iedereen, terwijl Carlos druk aan het breien was... Voor het signeren moest hij eerst zijn rondje afbreien, anders wist hij niet waar hij zat in het patroon! Hoe herkenbaar is dit????
In de winkel heb ik nu 3 boeken van de kerstballen met een krabbel van het duo! De paaseieren boeken komen ongeveer over 2 weken en poppenboek pas in mei hoorde ik.

Heb nog wat leuke stofjes besteld met plaatjes, het lijken net echte foto's, hoe vinden jullie ze? Plaatjes zijn ongeveer 20 cm.


Met deze erbij?



En deze?








De 'moose' zijn voor o.a. mijn amerikaanss dierenquilt, maar er wordt ook wel eens om gevraagd in de winkel.
Ook nog een paar lieve kleine printjes, o.a. uiltjes, niet zo heel erg scherpe foto, maar de stof is prima geprint hoor!





Lief he? Ik heb ook leuke nieuwe knoopjes ingekocht,o.a. om de huisjes mee op te leuken en een nieuw boekje met kleine zomerse quiltjes en bijpassende stofjes van Rinske Stevens. We kunnen er we er tegenaan, mijn huisje van vandaag:


Lekker oude lapjes in verwerkt, ik verlang naar het voorjaar dat zie je zeker wel aan het gordijn? Vanavond bee, kijken hoever de andere dames zijn met hun huisjes. En mijn nieuwste huisjes even strijken en op de foto zetten.
Groetjes
Marina.

3 opmerkingen:

  1. hai marina,

    wat een leuke stofjes met printjes op de ramen van de huisjes. super leuk.
    tot a.s. woensdagmorgen op de brei/haak bee.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marina, wat een leuke stofjes heb je gekocht, ik vind die uiltjes te leuk, en wat een beeldig rose huisje. Ik had belooft vandaag met de bee langs te komen maar helaas nog een zieke en een kapotte auto, dus helaas moeten we het uitstellen.
    Ik had alvast iets voor je verjaardag maar dat geef ik wel binnenkort aan Clara mee als ik haar weer gezien heb. Zij komt regelmatig bij Ineke op zaterdag, dan mag ze alvast de uiltjes voor mij meebrengen ;0))
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o, wat een leukje uiltjes. En die beurs in Apeldoorn, mijn schoonzusje ging ook voor haar winkeltje. Ik had meegemogen, ,maar door priveomstandigheden ging het niet door. Helaas, maar een andere keer mag ik ook mee om te genieten van al het moois.

    BeantwoordenVerwijderen